Warning: Declaration of cyberchimps_Walker::start_lvl(&$output, $depth) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_lvl(&$output, $depth = 0, $args = NULL) in /home/qmpmarke/public_html/wp-content/themes/ifp/cyberchimps/functions.php on line 0

Warning: Declaration of Cyberchimps_Fallback_Walker::start_lvl(&$output, $depth) should be compatible with Walker_Page::start_lvl(&$output, $depth = 0, $args = Array) in /home/qmpmarke/public_html/wp-content/themes/ifp/cyberchimps/functions.php on line 0

Warning: Declaration of Cyberchimps_Fallback_Walker::start_el(&$output, $page, $depth, $args, $current_page) should be compatible with Walker_Page::start_el(&$output, $data_object, $depth = 0, $args = Array, $current_object_id = 0) in /home/qmpmarke/public_html/wp-content/themes/ifp/cyberchimps/functions.php on line 0
پارک بازاریابی ایران | مشاور بازاریابی در اینستاگرام

مشاور بازاریابی در اینستاگرام

مشاور بازاریابی در اینستاگرام جهت دریافت خدمات مشاوره بازاریابی در اینستاگرام موضوع این مطلب برای کسانی است که در مورد بازاریابی اینستاگرام به دنبال مشاور مجرب می گردند.

امروزه اینستاگرام یک شبکه اجتماعی قدرتمند و پربازدید در بین افراد جامعه می باشد که کسب و کارها و برندها قادرند با بهره گیری درست از این بستر مجازی ، موقعیت خود را بهبود بخشیده و پس از فزونی محبوبیت و معروفیت کسب و کار و برند خود در مقایسه با سایر رقبا و اثرگذاری فراموش نشدنی بر دید و ذهن مخاطبان و کاربران ، به کسب درآمد و افزایش فروش بیشتر دست بیابند.

استراتژی های کلیدی بازاریابی در اینستاگرام

قدم نخست مشاور بازاریابی در اینستاگرام : تدابیر و سیاست های محتوایی خود را مشخص نمایید.

محتوا اصل اساسی و کلیدی روش ها و تدابیر بازاریابی اینستاگرام شما خواهد بود. در صورتی که محصول و محتوای صفحه ی اینستاگرام شما با جامعه و بازار هدفتان هماهنگ و مربوط نباشد ، قادر نخواهید بود در این شبکه ی اجتماعی به موفقیت دست یابید. نخست ، چارچوب و نوع محتوا و مضمونی که قصد دارید پست کنید را مشخص سازید. شما می بایست آگاه باشید که قصد دارید با چه نوع محتوا و تصویری بازاریابی اینستاگرام خود را آغاز کنید.

انواع و اشکال محتواها در بازاریابی اینستاگرام

محتوای محصول مدار: رایج ترین بازاریابی اینستاگرام روش محصول مدار می باشد. جذب کاربران و مخاطبان با محتوای محصول محود بدین معناست که اغلب تصاویر و کلیپ هایی که می فرستید از کالاها و خدمات شما می باشد. این یک شیوه ی آسان و راحت جهت خرید و فروش محصول در این فضای مجازی است.

محتوای فرهنگ مدار: بعضی مواقع ، محتوا و خدمات شما نه مهیج است و نه خاص و نه اینکه نشان و برند شما یک نشان و برند معروف لست. بخاطر داشته باشید که نبایست پیوسته به اینستاگرام تنها با قصد و نیت فروش و سود بنگرید. اینستاگرام قادر است فضایی خوب جهت برندسازی و ساخت ماهیت تجاری برند شما در شبکه های اجتماعی باشد.

منظور از محتوای ترکیبی مشاور بازاریابی در اینستاگرام : شما قادرید تلفیقی میانه از هر دو مورد بالا داشته باشید. در صورتی که به طور صحیح این فعالیت را اجرا و اعمال نمایید ، مشاهده خواهید کرد که می توانید یک جریان با انسجام و منعطف اینستاگرامی داشته باشید.

محتوای تولیدی توسط کاربر جهت بازاریابی در اینستاگرام: در صورتی که برند شما هواداران و مشتریان وفادار به قدر کافی دارد ، شیوه ی دیگری که قادرید آزمایش نمایید محتویاتی می باشد که به وسیله ی استفاده کنندگان تولید شده است. در صورتی که تنها از یک چارچوب و بستر تبلیغاتی بهره می گیرید بهتر است که این کار را نکنید. با این وجود این استراتژی قادر است یک فید خوب و متفاوت باشد.

مشاور بازاریابی در اینستاگرام

قدم دوم مشاور بازاریابی در اینستاگرام : برنامه ریزی برای تولید محتوا

زمانی که تدابیر و روش های محتوایی خود را تعیین کردید ، می بایست یک برنامه و الگو داشته باشید. کاری که مشاور بازاریابی در اینستاگرام جهت پست های اینستاگرام دیگر به تربیت زمانی نخواهند بود و به جای آن عامل ارتباط و تعامل بااهمیت می شود. پست های اینستاگرام بر روی پیج های استفاده کنندگان بر طبق تصاویر و مضامینی از اکانت هایی که معمولاً با آنان زیادتر تعامل دارند مرتب خواهد شد.

فرستادن پست به صورت مستمر احتمال به چشم آمدن پست های شما را بالا می برد که این امر به دنبال کنندگان امکان بهتری جهت همکاری و مشارکت خواهد داد. علاوه براین ، موجب می شود که شما به یک مرجع جدید و آپدیت شده تبدیل شوید. از نظر مشاور بازاریابی در اینستاگرام شمار پست ها در یک فاصله زمانی به خود شما مرتبط است. اما تلاش نمایید فواصل و زمان هایی را که جامعه هدفتان فراوان تر در این فضای مجازی اکتیوتر هستند پیدا کرده و تا زمانی که عالی ترین بازده را به دست آورید پیوسته آزمایش و امتحان کنید.

قدم سوم مشاور بازاریابی در اینستاگرام : ایجاد و ویرایش رسانه

اینستاگرام یک بستر اجتماعی می باشد که بر طبق تدابیر و روش های تولید محتوا به پیش می رود. عالی ترین شیوه های تولید محتوا در اینستاگرام عبارتند از:

کیفیت پست در بازاریابی اینستاگرام: تلاش نمایید تا کیفیت عکس ها و کلیپ های خود را با ابزارها و امکاناتی که در اختیار دارید افزایش دهید. تنها تصاویر می بایست معطوف بوده و از نورپردازی جالب و حرفه ای در آن ها استفاده شده باشد.

ادیت پست ها در بازاریابی اینستاگرام: از یک برنامه ادیت تصاویر بهره بگیرید ولی بسیار جزئی ادیت را انجام دهید. عالی ترین تکنیک ادیت آن است که قابل شناسایی نباشد. برای تمام تصاویر خود از یک گروه فیلر بهره بگیرید تا از یک تم یکپارچه جهت بازایابی خود برخوردار شوید.

کپشن ها در بازاریابی اینستاگرام: در صورتی که در پی تبلیغ محتوای خود در اینستاگرام می باشید ، اطمینان حاصل کنید که متن های پایین عکس های شما به صورتی موثر و قابل اعمال است. دنبال کنندگان را به جایی که قادر باشند تا کالاها و اجناس شما را خریداری نمایند هدایت نمایید تا قادر باشید از فعالیت های اینستاگرامی خود سود و درآمد به دست آورید.

هشتگ ها در بازاریابی و تبلیغات اینستاگرام: هشتگ ها در اینستاگرام فراوان اثربخش می باشد چرا که آن ها جهت دست یافتن به قسمت ها و گروه هایی از جامعه هدفتان که در هشتگ ها در پی محتوایی تازه می باشند فراوان موثر و سودمند می باشد. شما قادرید هشتگ هایی در ارتباط با محتوا ، هشتگ های بومی ، هشتگ های معروف و محبوب و هشتگ های موردعلاقه شخصی را گزینش نمایید.

قدم چهارم مشاور بازاریابی در اینستاگرام: محتوای فراوان تر

اینستاگرام هر از گاهی قابلیت های تازه ای بروز می دهد که نخستین و اصلی ترین تغییر و بهبود اینستاگرام استوری ها می باشند. استوری اینستاگرام امکانات خوبی برای شما مهیا می سازد تا با مخاطبان خود رابطه ایجاد نمایید ، به صورتی که حقیقی تر و کمتر رسمی باشد و منحصر به قالب و چارچوب محتوایی که استفاده کنندگان با آن مانوس نیستند ، نیست.

 قرار دادن پست در استوری و یا آپدیت سریع و یا تخفیف ها قادر هستند موجب شوند تا زیادتر به وسیله ی دنبال کنندگان به چشم آیید. مورد بعدی لایو اینستاگرام می باشد. از لایو اینستاگرام می توان جهت پیش دید افتتاح خدمات تازه و ارائه و نمایش دستاوردهای تازه و یا میزبانی Q&A با هواداران خود بهره بگیرید. از نظر مشاور بازاریابی اینستاگرام این کار شما سبب می شود تا شما با عموم مخاطبان خود به صورت مستقیم رابطه ایجاد نمایید و این یک شیوه عالی جهت برندینگ و ساخت ماهیت اسم تجاری و رابطه با دنبال کنندگان است و در پایان اینستاگرام شکل مدیا  carousel را برای تمام استفاده کنندگان انتشار داده که شما قادرید که همه و انواع تصاویر ، بومرنگ و کلیپ ها را در یک پست بگذارید. آن ها جهت فرستادن چندین تصویر از کالاها و روایت یک داستان مناسب می باشند.

مشاور بازاریابی در اینستاگرام

قدم پنجم در مشاور بازاریابی در اینستاگرام : بهینه سازی جهت به دست آوردن درآمد و فروش بیشتر

روش های فراوانی وجود دارد که شما قادرید پروفایل اینستاگرام خود را جهت به دست آوردن درآمد و فروش بیشتر مناسب سازی کنید.

CAT ها در بازاریابی اینستاگرام: در صورتی که قصد دارید فالوورهای اینستاگرام و بازدید شبکه ی اجتماعی خود را به فروش و سود حقیقی مبدل سازید می بایست به اشخاص بیننده نشان دهید در چه جایی قادرندکالاهای شما را خریداری نمایند. مطمئن شوید که دنبال کنندگان شما به لینک در بیو هدایت می شوند و CAT ها را هم به کاپشن های خود بیفزایید.

برنامه ها: برنامه هایی نظیر Like z buy  و Hava2Hava.It برنامه هایی می باشند که به مدد شما می رسانند تا یک پیج بسازید که قادرید تصاویر را در این فضا به کالاها و یا سایر پیج های وب سایت خود پیوند دهید.

تخفیف ها: یکی از تکنیک ها برای ترغیب کاربران و دنبال کنندگان و خریداری کالاها و غروش بیشتر آشکار کردن یک طرح با فاصله زمانی محدود ویژه ی اینستاگرام نظیر عرضه تخفیف ها و کوپن ها می باشد.

قدم ششم مشاور بازاریابی در اینستاگرام : مسابقات

یکی از روش های خوب و مطلوب جهت بهره گیری از این رسانه ی اجتماعی جهت اثربخشی بر کسب و کار و فروش شما ، انجام مسابقات متنوع می باشد. اجرای مسابقه دنبال کنندگان و مخاطبان را درباره ی کالاها و خدمات شما ذوق زده خواهد کرد و قادر است با ترغیب و اشتیاق همکاری به پیشرفت محتوا و کالاهای شما مدد برساند.

Comment-to enten: آسان ترین و متداول ترین شکل مسابقه در اینستاگرام می باشد چراکه آنان شمار کسانی را که همکاری می کنند را به بیشترین حد خود می رساند. این مسابقات متضمن لایک و حمایت تصاویر ، دنبال کردن صفحات مسابقه و یا تگ کردن دو نفره می باشند. این کار سبب همکاری زیاد ، بیشتر شدن دنبال کنندگان و انتشار پست ها می باشد.

مسابقه تصویری در بازاریابی اینستاگرام : این شیوه بی نظیر هم آسان است و هم به طور چشمگیر و خاصی جهت انتشار آگهی های کسب و کار شما موثر و نتیجه بخش می باشد.

Sweeps takes: با یه کارگیری برنامه و نرم افزارهای افزایش دنبال کننده های اینستاگرام شما قادرید بازدید از صفحه ی کسب و کار خود را مدیریت کنید.