Warning: Declaration of cyberchimps_Walker::start_lvl(&$output, $depth) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_lvl(&$output, $depth = 0, $args = NULL) in /home/qmpmarke/public_html/wp-content/themes/ifp/cyberchimps/functions.php on line 0

Warning: Declaration of Cyberchimps_Fallback_Walker::start_lvl(&$output, $depth) should be compatible with Walker_Page::start_lvl(&$output, $depth = 0, $args = Array) in /home/qmpmarke/public_html/wp-content/themes/ifp/cyberchimps/functions.php on line 0

Warning: Declaration of Cyberchimps_Fallback_Walker::start_el(&$output, $page, $depth, $args, $current_page) should be compatible with Walker_Page::start_el(&$output, $data_object, $depth = 0, $args = Array, $current_object_id = 0) in /home/qmpmarke/public_html/wp-content/themes/ifp/cyberchimps/functions.php on line 0
مشاوره بازاریابی ، برندسازی و تبلیغات کلینیک های زیبایی در پارک بازاریابی ایران

مشاوره بازاریابی کلینیک زیبایی

مشاوره برندسازی ، تبلیغات و بازاریابی کلینیک های زیبایی

ارائه خدمات مشاوره بازاریابی ، برندسازی و تبلیغات کلینیک های زیبایی ، موضوع این مطالب پارک بازاریابی ایران می باشد. پارک بازاریابی ایران از سال ۱۳۸۲ تاکنون فعالیت های مشاوره بازاریابی ، برندسازی و تبلیغات در حوزه های مختلفی داشته است. در سال ۱۳۹۵ با تمرکز بر روی کلینیک های زیبایی و درمانی توانسته است مدل های مشاوره بازاریابی و برندسازی سیستماتیک در این بخش تدوین نموده و در کلینیک های متعددی پیاده سازی نماید.

تا به حال شیوه ها و تکنیک های مختلف و متفاوتی جهت جلب دید و نظر مخاطبان ارائه شده است که هر یک از لحاظ روند و روش تبلیغ و عرضه و نمایش مخارج متفاوتی را به دنبال خواهد داشت ، لذا حاصل و بهره وری این عرضه و نمایش هم در فیدبک معرفی مراکز و کلینیک های درمانی زیبایی معتبر و عالی و با هزینه مطلوب موثر می باشد.

به طور کلی تبلیغات و بازاریابی خدمات درمانی زیبایی با قصد و نیت صداقت و تعهد به ماموریت صنعت و شاخه ی پزشکی که در امان نگه داشتن و سلامت و امنیت جان و جسم و جان مردم در مقابل صدمات و هارضه هاست ، کارکرد و خدمات این مجموعه ها را به گروه هدف مورد نظر عرضه و آنان را با این خدمات و محصولات آشنا سازد.

جهت کسب اطلاعات در مورد مشاوره بازاریابی کلینیک زیبایی با شماره تلفن ۷۷۶۵۵۸۱۰ تماس حاصل نمایید.

برندسازی کلینیک های زیبایی

برندسازی کلینیک زیبایی برای حرفه ها و مراکز و کلینیک های که در زمینه ی زیبایی و درمان و سلامت مشغول به فعالیت می باشند موضوعی مشکل و درخور توجه می باشد. چون که این برندها به طور مستقیم با جسم و جان مردم در ارتباطند ، افراد در گزینش آنان فقط به معلوماتی که از طریق تبلیغ و معرفی کسب می کنند بسنده نخواهند کرد. در واقعیت آنان در پی انتخاب برندهایی می باشند که از طریق گروه بسیاری از مراجعین و مخاطبان پیشنهاد شده و در حقیقت حس اطمینان را در آنان به وجود آورده است.

با نظر به رسالت و موقعیت ویژه برندهای حیطه ی سلامت و همچنین توقعات بسیار زیاد عموم از کارکرد و نتیجه مطلوب آن ها ، استفاده از تدابیر و سیاست هایی که پشتیبان و متعهد  ، پیروزی و کامیابی طولانی مدت این برندها در جامعه و مجموعه های پر رقابت خدمات درمانی زیبایی باشد الزام خواهد یافت.

اسم هایی که برای برندهای حیطه ی پزشکی و درمانی و زیبایی گزینش می شوند می بایست به درستی تعریفگر مشخصه ها و ماهیت این برندها باشند. با نظر به هویت و مقاصد ویژه برندهای شاخه درمان و پزشکی ، آرم و نشانه ای که برای آنان طراحی می گردد می بایست حاوی مقاصد و راز و علت هستی این گروه از برندها باشد.

علاوه بر این ، گزینش یک شعار برند با مضمونی جذاب  و هماهنگ با حوزه سلامت و درمان و زیبایی قادر است بر تداوم و پایایی این برندها در دید و فکر عموم افراد یاری بسیاری برساند. طراحی عناصر ساختار یافته و اینفورم نیز یکی از روش های موثر بازاریابی حوزه درمانی و کلینیک زیبایی برای عرضه و نمایش ماهیت و شخصیت این برندها می باشد. این ماهیت قادر است افزون بر تایپوگرافی و رنگ و … در همه ی قسمت های ارتباطی برند با درون مجموعه و عموم به نمایش درآید.

مشاوره بازاریابی کلینیک زیبایی

ابزارهای تبلیغات و معرفی کلینیک های زیبایی

تولید محتوای جذاب و زیبای تصویری و متنی در کلینیک زیبایی و درمانی : در حقیقت ، اغلب افراد به وسیله ی پیغام های متنی با مباحث درمانی و زیبایی و سلامت رابطه ایجاد می نمایند. درصدد آن باشید تا با ایجاد دائمی خبرها و مقاله های مربوط به این شاخه اطلاعات و شناخت عموم را در ارتباط با برند فعال خود در این شاخه بالا ببرید. به علاوه به کارگیری عکس های واقعی ، جالب و زیبا که تعریفگر خدمات کلینیک درمانی زیبایی باشد ، قادر است در جلب دید و نظر جامعه هدف این برندها و کلینیک ها تاثیرگذار باشد.

بروشور و کاتالوگ چاپی در کلینیک زیبایی و درمانی:  یکی از شیوه های تبلیغ خدمات درمانی زیبایی ایجاد بروشور و کاتالوگ چاپی و جای دادن آن در دید و نگاه بینندگان و مشتریان جامعه مورد هدف می باشد.

عکاسی حرفه ای در کلینیک زیبایی و درمانی :  عکس برداری منحصربفرد و تخصصی از لوازم ، محیط و خدمات مراکز و کلینیک های زیبایی و به کارگیری آنان در وسیله ها و کانال های ارتباطی نظیر وب سایت ها ، بروشورها و پوسترها و … تاثیر فراوانی در به وجود آوردن یک ذهنیت خاص و فراموش نشدنی از یک برند و کلینیک درمانی زیبایی دارد.

تبلیغات محیطی در کلینیک زیبایی و درمانی : به کارگیری و طراحی بنرها ، رول آپ ، پوسترها و … در محیط و فضاهایی که با جامعه هدف خارجی مجموعه و کسب و کار مورد نظر در تماس است.

تیزرهای تبلیغاتی در کلینیک زیبایی و درمانی : یکی از راهکارهای موثر جهت تبلیغ برند و اسم کلینیک ها و مراکز درمانی زیبایی ، عرضه و نمایش معلومات و خدمات درمانی زیبایی و پزشکی به شکل تیزرها و کلیپ های چند دقیقه ای کوتاه اطلاع رسانی و تبلیغ و معرفی می باشد.

جهت کسب اطلاعات در مورد مشاوره برندسازی کلینیک زیبایی با شماره تلفن ۷۷۶۵۵۸۱۰ تماس حاصل نمایید.

بازاریابی دیجیتال در کلینیک زیبایی و درمانی

در عصر حاضر عموم مردم معلومات و داده های مورد احتیاج خود را زمینه های درمانی و زیبایی به وسیله ی اینترنت و فضای مجازی پیگیری می نمایند ، چرا که این فرصت را برای استفاده کنندگان مهیا ساخته که به حجم زیادی از معلومات در محیط و وقت دلخواه خود دسترسی پیدا کنند. از این رو حضور برندهای کلینیک های زیبایی در این رسانه های جدید ، اثرگذاری و نقش قابل توجهی در تبلیغات و بازاریابی آنان خواهد داشت.

ایجاد و راه اندازی دارایی های دیجیتال ( مشاوره بازاریابی کلینیک زیبایی )

وب سایت یک مرکز و کلینیک درمانی زیبایی اصلی ترین منبع مخاطبان و استفاده کنندگان می باشد. هنگامی که کاربران با چکیده و سوابق تخصصی یک کلینیک درمانی زیبایی و یا گروه پزشکی و تجهیزات و قسمت های مختلف  در محیط دیجیتال رو به رو می شوند حس اطمینان فراوان تری را به خدمات و محصولات این مراکز و افراد خواهند داشت. علاوه بر این ، ایجاد و افتتاح شبکه های اجتماعی برای مراکز  و کلینیک های زیبایی در شبکه های ارتباطی نظیر اینستاگرام ، لینکدین و … قادر است به تماس دائمی و رابطه ی دو طرفه ی مراجعین و مشتریان با این برندها مدد بسیاری برساند.

پس از این مراحل با ایجاد محتوای جذاب و خلاقانه مربوط به موضوعات و فعالیت های درمانی زیبایی و به کارگیری روش ها و ابزارهایی نظیر روابط عمومی آنلاین ، بازاریابی ایمیلی و پیامکی ، بازاریابی ویروسی ، تبلیغ بر مبنای کلیک و روش های بهینه سازی وی سایت می شود به بالا بردن تعداد کاربران و مراجعین وب سایت ها و شبکه های اجتماعی مدد رساند.

( مشاوره بازاریابی اینترنتی )

هماهنگی بیشتر برای جذب مشتری در کلینیک زیبایی

جهت محقق ساختن تدابیر و سیاست های بازاریابی و برندینگ احتیاج به همراهی و هماهنگی بین چند مجموعه کاری گوناگون می باشد که عبارتند از:

  • تولید محتوا: نگارش ، ترجمه ، طراحی گرافیکی و تصویری ، موشن گرافی و … .
  • فروش: پرسنل تعلیم دیده جهت ارائه و شناساندن خدمات زیبایی و راهنمایی و مدد به تصمیم گیری و انتخاب مراجعین.
  • مدیریت فضای مجازی: تهیه تولید محتوا ، به وجود آوردن همسویی بین تمام شبکه های ارتباطی و کنترل تماس و رابطه با مخاطبان و مراجعین در فضای مجازی.

به طور کلی در صورتی که هماهنگی و همراهی بین قسمت های فروش ، تولید محتوا و مدیریت فضای مجازی زیادتر گردد ، احتیاجی نیست که مراجعین و مخاطبان از یک شبکه ارتباطی به سایر شبکه ها کشیده شود. بدین منظور همه ی راه ها و ابزارهای دیجیتالی خود را با همدیگر ارتباط دهید ، همه ی محتواهای تصویری و متنی خود را در تمام کانال ها و شبکه های ارتباطی عرضه و به نمایش بگذارید و محتوای خود را برای هر کانال ارتباطی بهینه سازی و خصوصی سازی نمایید.

برندسازی کلینیک های زیبایی

بازاریابی دهان به دهان جهت بازاریابی کلینیک زیبایی

بازاریابی و تبلیغات دهان به دهان یکی از تدابیر و تکنیک های قابل توجه در حیطه ی  کلینیک های درمانی زیبایی به حساب می آید زیرا هزینه زیادی ندارد و افزون بر این تاثیرگذاری زیادی نیز بر دید و فکر مخاطبان دارد. در حال حاضر گستردگی زیاد تبلیغات در شبکه های ارتباطی و از جهتی به علت درصد اطمینان اندک مخاطبان به این تبلیغات و وقت کم آنان جهت سنجش هزینه و کیفیت ، عموم مردم انتخاب های خود را با تقلید و دنباله روی از نظر و عقل جمعی انجام می دهند.

بیشتر مراجعه کنندگان قانع و خرسند و بیماران حامی ، کلینیک درمانی زیبایی شما را به سایر دوستان و همکاران و آشنایان توصیه خواهند کرد و آنان را به مراجعه و بهره گیری از خدمات زیبایی درمانی کلینیک شما راغب و مشتاق خواهند کرد.

نتیجه مشاوره بازاریابی کلینیک زیبایی

مطالعات صورت گرفته آشکار کرده که بیشتر از ۵۰ درصد از مراجعین مراکز و کلینیک های زیبایی دلخواه خود را با توصیه ی سایر افراد گزینش کرده اند. در صورتی که قادر باشید با ایجاد تجربه های خوب و محیطی ایمن و سالم و تخصصی در طی جریان درمان و خدمات خود ، مراجعین خود را از درجه ی طرفداری به  سطح وفاداری ارتقا دهید ، تا آنان با رغبت و میل خود کلینیک شما را به دیگر افراد پیشنهاد دهند. می بایست به مخاطبان و مراجعین این احساس را القا کنید که آنان مالکان حقیقی برند شما می باشند و این حس علاقه و دلبستگی شما را در پیشرفت و پیروزی در مقاصدتان کمک بسیاری خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره بازاریابی کلینیک زیبایی با شماره تلفن ۷۷۶۵۵۸۱۰ تماس حاصل نمایید.